Köksdrömmar

Här ligger jag i soffan och tycker synd om mig själv. Jag är sjuk. Det är väldigt sällan jag har en temperatur som överstiger 37 grader men nu har det hänt och fy vad ynklig jag känner mig. Ont i huvud, hals och faktiskt resten av kroppen också. Vill bara sova, men det är inte så lätt när kidsen också är hemma och är sjuka och gnälliga. Som tur är vabbar Macke dem, men de hörs och syns ändå. 

Jag fördriver tiden med att fundera på hur jag vill att köket ska se ut i vårt nya hus. Huset som ska byggas i vinter och som blir vårt i vår/sommar. Ska bli så skoj och spännande att utforma det tillsammans med Macke. Det jag känner allra starkast för när det gäller köket just nu är vitt kakel med mörk fog. Se några av mina pins från Pinterest. Visst är det fint?

  

Kommentera

