Så himla skoj

Mitt uppe i vardagsstress, lite extra stress på grund av vår hastigt påkomna flytt, magsjuka familjemedlemmar med mera så måste man ändå äta. Därför besökte den här lilla familjen den lokala mataffären idag. När jag står och packar så är det en gullig tjej som kommer fram och säger att hon läser min blogg! Det var så himla skoj att höra, det tyckte även Macke, men han var mest road av att jag hade ketchup runt munnen. 

Jaja, den får jag bjuda på. Blev i alla fall så glad över att någon annan än min familj tycker att bloggen är värd att läsa och att hon ville komma fram och säga hej. 

Det är verkligen ont om tid i mitt liv just nu men detta gav mig en extra liten knuff i rätt riktning för att kanske komma igång och skriva lite då och då igen. Tack tjejen!

  

2 thoughts on “Så himla skoj

Kommentera

