Tjugohundra15

Det var ju ett tag sen jag skrev här. Varför?
Jo, då tiden verkligen är knapp med två små underbara barn, så tänkte jag att jag skulle fokusera på att faktiskt göra roliga saker med min tid i stället för att lägga tiden på att skriva och berätta för andra hur roligt jag har det. Jag tycker oftast att det är skoj att skriva här också men när tiden inte räcker till så blir det lätt ett stressmoment och jag har bestämt mig för att försöka ta bort de onödiga momenten i mitt liv som gör mig stressad.

Men jag vill ju fortfarande ha kvar min dagbok, det är ju väldigt roligt att kolla tillbaka och se när olika saker hände. Speciellt då småbarnsåren går fort(även om dagarna kan kännas evighetslånga ibland) och mitt minne verkar vara på samma nivå som en dement guldfisk.

Resultatet av dessa känslor borde bli att jag försöker skriva när det känns mer roligt än stressande. När jag har något att berätta. Det kan vara knasiga, tråkigt eller roligt. Roliga grejer är ju roligast att minnas, så det kanske blir mest sånt. Framför allt så ska jag skriva mest för min skull, men det kanske blir intressant läsning för vissa nära och kära ändå.

Om mindre än en vecka så ska jag börja arbeta igen. Det ska bli spännande. Så innan dess ska jag försöka skriva lite om vad som hänt sen sist. För det har hänt grejer som bör dokumenteras.

God fortsättning!

2015/01/img_2233.jpg

Kommentera

