Familjehelg

Helgen som var gick i familjens tecken. Vi lyckades träffa samtliga i båda våra familjer. Hur trevligt som helst. Vi åkte upp redan i onsdags och spenderade torsdag och fredag med Emma, Vincent, mamma och pappa. Under fredagen kom även Mikael, Marcus, Niklas och Elina.

På torsdagen lyckades jag och Macke ta oss iväg på en biodejt i Skövde. Vi såg Gone girl, det var underbart att få vara ensamma litegrann.

På fredagen tog jag en löprunda på nästan 5 km. Barnen var ute och lekte, vi åt lunch ute och på kvällen klädde vi ut oss litegrann och tände pumpan.

IMG_1237.JPG

IMG_1316.JPG

IMG_1240.JPG

IMG_1292.JPG

IMG_1443.JPG />IMG_1319.JPG

IMG_1463.JPG
På lördagen var det dags för 5-årskalas hos barnens storkusin i Lidköping. Det var som vanligt mycket trevligt. Jag lyckades inte fånga födelsedagsbarnet på bild utan fick en bild på våra barn som för första gången hade matchande outfits och en bild på Mackes brorsa efter att vi hade sminkat honom inför kvällens halloweenfest.

IMG_1496.JPG

IMG_1495.JPG
På söndagen var det återigen dags för häng med min familj. Vi lyckades ta ett familjefoto. Eller flera stycken faktiskt. Här är min variant.

IMG_1521.JPG

Kommentera

