Jäkligt bra förmiddag

Idag promenerade jag och lämnade Didrik på förskolan. Precis som vi gjorde några dagar förra veckan så tog jag och Malin en extra promenad efter lämning. Vi gick till en lång ganska brant backe, parkerade barnvagnarna och så sprang vi upp för backen, FYRA GÅNGER! Shit va grymma vi var!
Har ingen bild från promenaden. Men denna tog jag när jag kom hem till min lilla sötnos Idun.

IMG_1199.JPG
Efter det så gick jag och Macke ut och slutförde det sista på vår nya källartrappa. Den gamla var rutten och två steg hade till och med lossnat. Vi kunde till stor del använda oss av spillvirke från altanbygget. Det blev superbra

IMG_1205.JPG

IMG_1200.JPG

Kommentera

