Det hänger i

Den där prestationsångesten håller visst i sig lite i alla fall. Men jag gör ett försök.

Tisdagskvällen blev ju bara för trevlig. Resterna från kvällen bestod av vackra blommor som jag fick av gästerna, två stora chokladkakor som jag glömde ta fram och bjuda på (skit också, nu måste jag ju äta upp dem helt själv) och en nöjd men trött Ullis.

IMG_0416.JPG

Igår kom Malin och pojkarna och hängde med oss lite på eftermiddagen. Det var skönt väder och vi kunde vistas ute. Idun och Elliot körde matchande outfits.
IMG_0417.JPG
Jag och Macke bestämde oss för att åka hem-hem över helgen. Så jag spenderade dagen med mitt hat-göra, nämligen att packa. Men sen fick Macke bekymmer med bilen på väg hem från jobbet. Så då ställde vi in resan, vill ju inte bli stående på E20 med kidsen. Inser då att jag har gjort mitt hat-göra i onödan! Men sen fixade han fram bärgning och en lånebil. Så några timmar för sent så är vi nu på väg, i en liten S60. Vi fick dumpa syskonvagnen hemma, men det ska nog gå bra. Jag har i alla fall inte packat förgäves.
IMG_0419.JPG
Trevlig helg!

Kommentera

