Prestationsångest

När jag helt plötsligt fick så många besökare så fick jag lite skrivkramp. Men nu när statistiken börjar se ut som vanligt igen så kände jag mig säker igen och kan därmed berätta vad som hänt sen sist.

Mathandling med polisen
Som vanligt var det dags för veckohandlingen i söndags. Det är alltid en pärs att ta sig igenom butiken bär Didrik får köra liten vagn. Han fullständigt rusar fram utan att ens lyfta blicken för att se om han kör på något eller någon. Vi fick avsluta besöket på mataffären med mellanmål för kidsen.
IMG_0366.JPG
Valdag
Förutom veckohandling så hade vi en annan extremt viktig uppgift i söndags. Nämligen att rösta. Vi köpte chips till valvaksmyset, men trötta småbarnsföräldrar som vi är så fick vi gå och lägga sig utan att veta resultatet. Precis som många andra så blir jag oroad över hur många som lade sina röster på SD. Usch!
IMG_0330.JPG
Gräsänka
Sedan tidig morgon igår, fram till sen kväll idag, så är jag gräsänka. För att få hjälp att fördriva tiden så bjöd jag hem ett gäng smarta tjejer från jobbet igår. Vi åt middag tillsammans, de busade med barnen och när kidsen lagt sig så flyttade vi ut kalaset till altanen och där satt vi tills klockan blev över midnatt. Några av dem sov över och deg var så himla mysigt med lite vuxet sällskap.

IMG_0352.JPG

Kommentera

