Live från Gråbo

En mycket hos vän, vi kan kalla henne Malin, sa precis att hon gillade mina ögonblicksinlägg. Jag blev såklart glad och kände direkt att jag ville berätta vad jag gjorde just nu.

Det finns en viss fördröjning då jag inte hade möjlighet att blogga precis på stört. Men dessa bilder är några minuter gamla.

IMG_0037.JPG

IMG_0046.JPG
Jag försöker komma ikapp med mina Hem till gården-avsnitt samtidigt som Idun får lunch. Just nu ser det ut så här:

IMG_0047.JPG
Jag ska försöka söva Idun och samtidigt komma ikapp med mina avsnitt.

Kommentera

