Mammafrukost

Idag bjöd en av de andra mammalediga tjejerna på frukost efter att de stora kidsen lämnats på föris.

I ett försök att blogga in action så tog jag den här bilden när jag stod i hörnet och väntade in Malin och hennes vän Elin som var på besök.

image

Det är en bild som visar hur jag körde hälfta-hälfta-klädsel idag. Träningskläder upptill och ”vanliga” byxor. Det är är också den enda bilden från förmiddagen. Typiskt!

Det var ett superbra initiativ och jag hoppas vi fortsätter med detta. Jag klurar redan på vad jag ska bjuda på när det är min tur.

Tack för idag tjejer!

Kommentera

