Blogga in action

Jag tycker själv att det är roligast att läsa bloggar som är skrivna i/nästan i realtid. Vad händer nu!

Då blir inläggen oftast ganska korta men högst aktuella. Både lätt och roligt att läsa.

Sen jag blev 2-barnsmor så har jag dock insett att det är svårt. Det blir ofta inlägg i form av uppsamlingsheat. Lite trist då de blir långa och handlar om allt möjligt. Men eftersom mitt minne liknar en guldfisks minne och min blogg är som en dagbok så får det väl bli så ibland.

Det här är i alla fall vad som händer just nu. Idun vilar och jag tänkte försöka mig på samma sak.

image

Hon ligget där borta i spjälsängen och jag i Didriks säng.
God natt!

Kommentera

