Inte stressigt alls

Idag hade jag ett besök hos läkaren inplanerat på förmiddagen, så efter att jag lämnat Didrik så skulle Idun följa med våra gråbovänner hem. Det var bara det att på förskolan var det kräklarm så gråbovännerna fick inte bara Idun med sig, utan även Didrik (och så klart deras egen pojk) med sig hem.

Det hela tog lite längre tid än beräknat så mitt planerade pengauttag och köpa-begagnat-regnställ-på-vägen-till-läkaren-uppdrag fick strykas.

I ilfart från läkaren i Lerum till Moledet för att plocka upp kidsen och 25 minuter senare infinna sig på bvc i gråbo. Inga problem. Bvc-besök med läkare och två kids. Inga problem.

Iväg och lämna in paket hos posten med Idun på magen och Didrik i handen. Pjuh.

Nu är vi hemma. Alla har ätit och fått ny blöja så snart ska jag packa ner dem i vagnen och hoppas på ett snabbt insomnande och en lång vila.

image

En bild från i morse. Min proffsiga hjälpreda, tv’n, gör sitt morgonjobb.

Kommentera

