Red screen death!

Min kanal ut till omvärlden och andra människor är min mobiltelefon. Nu är den kanalen avstängd!

Gårdagens skitlunch med tillhörande läggning i ÖSREGN resulterade i en fuktskadad mobil som nu helt har slutat fungera.

Så nu sitter jag här, jag kan inte ens ringa försäkringsbolaget. Jag känner mig helt isolerad. Så fort jag går hemifrån så är jag onåbar. Blä. Så obehagligt av många olika anledningar. Tänk om något händer och jag inte kan ringa.

Blä. Gårdagen går till historien som en av de sämsta dagarna på länge.

Eftersom jag sitter på paddan och bloggar så lånar jag en av Mackes bilder som i alla fall livar upp inlägget lite.
IMG_6826.JPG

Kommentera

