Årsdagar hit och årsdagar dit…

…å jag gillar det.

Min timehop-app påminde mig om vad som hände för ett år sedan. Då väcktes jag av min älskade Macke och Didrik med frukost på sängen. Det är vår förlovningsårsdag, idag är det 9 år sedan vi förlovade oss.

Förra året mådde jag extremt illa på grund av graviditet och idag mår jag inte heller så bra. Jag har åkt på något influensaliknande. Ont i kropp och leder, huvudet spränger och halsen är tjock. Torrhosta och lite feber. Blä.

Hoppas på en bättre dag i morgon.

20140727-201924-73164971.jpg

Kommentera

