Anna 30 år

Jag trodde nog inte att vi skulle bli vänner. Jag blev tokig på att hon alltid hade något att säga på våra gymnasielektioner på Medieprogrammet, inrikting Grafisk Kommunikation. Problemet var nog att hon hon sa det jag hade tänkt säga, att hon var precis som jag, vi tänkte lika. När vi kommit underfund med det så blev vi ganska bra vänner och det är vi fortfarande efter drygt 12 år.

Vi bor på olika orter men hon är alltid den jag vill besöka när jag kommer hem.

Vi är båda 2-barnsmammor och våra barn är födda samma år.

Vi har många roliga och tokiga minnen ihop och jag hoppas vi kommer få många, många fler ihop.

Idag fyller min, snygga, omtänksamma, påhittiga och kloka vän Anna 30 år!

S T O R T G R A T T I S !

20140709-155419-57259630.jpg

One thought on “Anna 30 år

Kommentera

