Sommarlov för vissa

Sen några dagar tillbaka är jag och barnen hemma hos mor och far. Det har varit så fullt upp så jag har knappt hunnit gå på toa. Det är minsann inget lov eller ledighet för mig.

Deras kusin är också här, det är ju fantastiskt roligt men de har också en förmåga att trigga varandra till extas.

Just nu är jag och morfar ensamma med alla tre barnen så jag vet inte hur mycket jag hinner skriva. De är nämligen helt galna.

Jag är så djupt imponerad av alla ensamstående föräldrar som aldrig/eller sällan får någon avslastning. Det kräver ett enormt tålamod som jag känner att jag alldeles för snabbt tappar när jag ensam är ansvarig för dem.

Jag får återkomma och berätta om allt spännande vi gjort dessa dagar.

Här kommer en bild på två söta pojkar som uppvaktade mig på min namnsdag idag.

20140704-153918-56358912.jpg

Kommentera

