Lägesrapport, Idun snart 5 månader

När jag skrev förra inlägget så blev jag påmind om mitt dåliga minne. Jag insåg att jag behöver avlägga en lägesrapport.

Idun
Rullar till mage så fort man lägger henne på rygg. Alltid åt höger.
Från mage till rygg har bara hänt några fåtal gånger.
Hon käkar 4 gånger per dygn och oftast 240 ml ersättning per gång.
Hon blir alltid glad när Didrik kommer in i hennes synfält.
Skojar man lite med henne så kommer det ett härligt gurglande skratt.
Man ska stoppa i nappen åt henne ett antal gånger per natt men hon slutade att äta på natten vid 2 månaders ålder.
Hon har storlek 68 på kläderna.
Igår testade hon hoppgungan för första gången och verkade gilla det.

20140701-210942-76182060.jpg

One thought on “Lägesrapport, Idun snart 5 månader

  1. Pingback: Idun ett år! | I ett hus vid skogens slut...

Kommentera

