En stor dag

Efter min löprunda häromdan så kände jag mig pepp på att göra det igen.(Jag har ju haft ett rejält uppehåll, nästan fyra veckor.) Idag sprang jag hemifrån och upp till elljusspåret, runt varvet, och sen tillbaka hem. Det slutade på knappt 5,5 km. Jag känner mig stolt och vet nu att jag kan fixa blodomloppet nästa vecka.

När Didrik kollade på bompa så övade Idun på att rulla och nu fick jag rullningen på film. Hon är grym!

Under tiden så märkte vi att Didrik kissat igenom blöjan och kom på att han kanske kunde få sitta på pottan framför tv’n. Han har inte varit så intresserad av pottan innan men han berättar gärna för oss när han ska kissa och bajsa. Han gick med på att sitta där en liten stund och när han självmant klev av så visade det sig att det kommit lite i pottan. Här händer det grejer!
20140527-195204-71524062.jpg

Kommentera

