Bygg, barnvagnsreparation och spelkväll

Elina var så snäll och kom och hängde med Didrik på förmiddagen idag. Didde tyckte det var jätteskoj och jag och Macke hann spika massvis. Tack Elina!

Sen var jag tvungen att åka till Alingsås en sväng. Det har nämligen knarrat i däcket på barnvagnen ett tag och äntligen fick jag tummen ur att göra något åt det. Han sprutade dock bara in lite 5-56(det hade jag ju kunnat göra själv). Medan jag var borta så lade Macke ut markduken.

På eftermiddagen fick vi besök av våra vänner familjen Jensen/Kjellsson som numer bor i Sandared. Pojkarna lekte och drog i samma leksaker fram till de gick till sängs. Då kunde vi vuxna plocka fram lite brädspel som förr i tiden. Tyvärr kammade gästerna hem både första- och andraplatsen.

I morgon har vi prackat på vår härliga pojk på gråbovännerna (som dessutom ska få tillökning när som helst). Schysst av oss(?!)

Nu är det väl dags att sova så man orkar skruva och spika i morrn.
20140502-230106.jpg
20140502-230125.jpg
20140502-230138.jpg

2 thoughts on “Bygg, barnvagnsreparation och spelkväll

Kommentera

