After work för mammalediga

Jag har skrivit om AM tidigare och i morgon är det dags. För de andra blir det After work och för mig blir det After Mammaledighet.

Just nu längtar jag extremt mycket tills i morgon! Didrik är nämligen på topp och far runt som en dåre här hemma. Hoppar i soffan, kastar fjärrkontroller och just nu dammsuger han visst i köket(antagligen inte på det där sättet som hade underlättat för mig).

Han vägrar helt plötsligt att ta sin antibiotika, vid minsta försök så sparkar han och spottar och fräser. Så nu har han inga kläder på sig eftersom de är nerkladdade.

Han länsar skåp och lådor och blir ursinnig när jag tar hans ”fynd” i från honom.

Hoppas Macke kommer hem snart innan jag helt förlorar förståndet.
20140403-162121.jpg

One thought on “After work för mammalediga

Kommentera

