Leopardmönstrad tröja i modell oversize

Det blir inte alltid som man tänkt sig. När Macke kom hem idag så åkte vi till Lerum. Macke och Didrik skulle åka till kvantum och handla mat och jag och Idun skulle uträtta lite ärenden inne i Lerum city. Lagom till att Macke skulle släppa av oss så hostar Didrik till och upp kommer lunchen och mellanmålet!

Jag börjar få upp farten med att fånga kräks så det kom bara litegrann på hans kläder och nästan inget på bilstolen. Didrik var ledsen och vi var lite osäkra på om det skulle komma mer så jag och Idun fick göra pojkarna sällskap och mina ärenden får uträttas någon annan dag.

Didriks kräktröja byttes mot min leopardtröja och han blev så söt.

Nu ligger vår nybadade kille och sover. Det blev lite sent, han går fortfarande på vintertid.
20140331-205548.jpg
20140331-205557.jpg

Kommentera

