Det var nära ögat

När Macke gick upp för att lägga Didrik så kände jag mig lite frusen så jag och Idun lade oss under filten i soffan. Där blev vi visst kvar i 3 timmar!!! Inte riktigt så jag hade tänkt mig kvällen men jag måste varit trött!

Jag sov mig nästan igenom det här dygnets sista timmar och missade därmed nästan mitt dagliga inlägg.

Men jag kommer hinna, jag sitter ju ändå här och matar Idun just nu.

Idag har vi hängt på Moledet på förmiddagen medan det blev städat här hemma, skönt!

Efter lunch när Didrik sov så passande jag på att gräva lite, men lyckades såklart sträcka mig i armen. Hann i alla fall förflytta lite jord ner i hålet innan jag gav upp.

Dagen till ära få slank det så klart ner några våfflor efter middagen också.

20140325-233419.jpg
20140325-233427.jpg

Kommentera

