Pysselskåp

Jag gillar att pyssla och vill gärna att Didrik ska gilla det också. Har verkar tycka det är skoj, i cirka 1 minut. Men det blir nog bättre snart.

Hur som helst så har jag förvarat mina grejer nere i källaren, men när man är ensam med två barn hemma så är det inte så smidigt att springa ner dit och samla ihop material. Så nu har jag fixat ett skåp i hallen på baksidan där jag nu förvara diverse pysselmaterial. Jag har också lagt in lite av Didriks leksaker eftersom jag försöker varva lite mellan allt han har.

Det har visat sig att det inte är någon idé att ställa undan dammsugaren så den har också fått en plats.

20140318-111303.jpg

Kommentera

