Helt slut

Jag är helt slut, ändå har jag precis sovit en stund i soffan och innan dess en stund i Diddes säng vid hans läggning.

Det finns vissa saker jag hade tänkt göra ikväll;
Duscha
Skriva ett inlägg om helgen.
Hänga upp den blöta tvätten.

Och det är bara att inse att jag kommer helt enkelt inte orka eller hinna göra allt och det som måste göras innan jag stupar i säng är att hänga upp tvätten.

Här kommer en bild på en annan som var jäkligt trött tidigare idag också.

Godnatt!
20140316-211743.jpg

Kommentera

