Solsken på min födelsedag

Man vet aldrig vad det kommer vara för väder på min födelsedag. Det kan lika gärna vara snöstorm som solsken. I dag, på min 30-årsdag, så sken solen riktigt ordentligt.

Jag har haft en bra dag.
Strax efter midnatt väcktes jag av vår stora kille som kom smygandes med paket… Nä han ville bara lägga sig mellan oss och sova. Det är ju mysigt det också.
Strax innan klockan var tre så väckte vår lilla tjej mig genom att sjunga ”ja må hon leva”… Nä, hon skrek att hon ville ha mat. Också mysigt, eller?!

När klockan närmande sig halv sju så vaknade vi allihopa och då fick jag ett paket. Didrik ock Idun ville unna sina föräldrar en spavistelse utan barn. Så om exakt en månad så ska jag och Macke gotta oss på Varbergs kurort. Ska bli så skönt!

Fram och tillbaka till förskolan två gånger i solen, lite pill ock plock här hemma och gäster från Sandareds herrgård nu på kvällskvisten.

En bra födelsedag!

20140312-204111.jpg

20140312-204412.jpg
Nu måste jag snart sova och ladda för morgondagen, då blir det tapasmiddag i stan med ”järngänget”.

Kommentera

