Fyndpanik

Igår besökte jag Lerums barnmarknad i hopp om att göra lite fynd i form av uteleksaker till Didrik. Dessa lyste dock med sin frånvaro. Sökte också ett babygym till Idun men inte heller det fick jag tag på.

Det fanns däremot sjuka mängder kläder, så mycket så jag inte visste vart jag skulle börja leta och helt plötsligt knappt visste vad vi behövde och inte. Men jag lyckades plocka ihop lite kläder till båda barnen i alla fall och några pussel, böcker och bilar till Didrik. Men jag måste nog fila på min taktik och vässa armbågarna till nästa gång om man ska göra de riktigt bra fynden.

20140302-151525.jpg

Kommentera

