Tankar om natten

Här sitter jag med Idun över axeln och väntar på en rap. Sen ska vi byta blöja och jag hoppas att hon är nöjd med maten så vi kan lägga oss igen.

Saker jag tänker på:
Oj det kurrar i min mage också. Men ersättning är nog inte så GI.
Vad ska jag kolla på först på barnmarknaden i helgen? (Får alltid lite panik över fynden som andra lyckas med medan jag letar efter fynd på annat håll.)
Oops. Vaknade Didrik nu?!

Nej, han somnade visst om, tur!

Här är en bild på mig och Idun från i helgen.

20140227-021822.jpg

Kommentera

