Alla ❤️ dag 2014

Dagen har spenderats med barnens farmor och farfar som kom på besök. Oj vad konstigt det känns att säga barnens och inte bara Didrik, men också fantastiskt.

Vi har ätit semla och tapas och busat med Didrik. Vårt senaste tillskott sover nämligen mest hela tiden. Skönt liv!

Jag hade tyvärr inte förberett någon present till min stora kärlek. Jag vet ändå inte riktigt vilken present som skulle vara tillräckligt bra för att representera min kärlek till honom.

Markus du är det bästa som finns. En fantastisk pappa och en helt underbar make. Jag är lyckligt lottad som får dela mitt liv med dig och våra barn!

Mina små hjärtan!
20140214-214302.jpg
Mitt stora hjärta!
20140214-214730.jpg

Kommentera

