Tips

Jag skulle precis skriva och beklaga mig över uteblivna tips på gårdagens inlägg trots att jag hade över hela 20 besökare. =) Men just då plingar det till i mailen och en av mina läsare har lämnat flera stycken tips. Tack Anna!

Smörja fötterna låter gött, men jag tror att det är omöjligt för mig att nå dem. =) Övriga punkter ska nog gå att genomföra, men först ska jag försöka sova igen den tid som Didrik rånade mig på i morse när han vaknade strax efter kl 05.

20140204-103814.jpg

Kommentera

