Tack för en pigg unge och förskola

Sen jag gick hem från jobbet så hade jag tänkt ta det lite lugnt och vila upp mig inför bebisens ankomst. Det känns inte riktigt som jag har lyckats med det hittills. De senaste två veckorna jag Didrik varit på förskolan knapp 2 dagar. Han har ändå inte varit superdålig och har därför haft alldeles för mycket energi för mig att ha hand om här hemma. Jag har haft besök vissa dagar som har hjälp mig, men jag har inte direkt kunnat vila så mycket.

Men idag så bedömde vi honom som förskoleduglig och strax innan klockan 10 lämnade jag honom där. Lämningen gick bra och väldigt strax efter kl 10 hade jag däckat i soffan här hemma. Jag var visst i ordentligt behov av vila för jag sov tills klockan var halv ett. Så skönt!

Då kände jag att jag hade lite mer ork att ta hand om grabben på eftermiddagen. Tror även att han var nöjd med att få umgås med lite mer rörliga människor än mig.

Här är en bild där Didrik och hans pappa tar igen sig lite i soffan innan läggning.

20140127-192345.jpg

Kommentera

