Kommer jag hinna pricka av denna punkten?

Som jag nämnde i senaste inlägget så har jag ett pågående projekt som helst ska bli färdigt innan bebisen kommer. Den Pippi-randiga filten! Jag har försökt räkna ut hur lång tid det kommer ta att färdigställa den, och för varje nytt sätt att räkna på så tar det längre tid!?

Enligt min senaste uträkning så behöver jag virka knappt 1 timma och 45 min effektiv tid per dag fram till beräknat förlossningsdatum som är om 14 dagar. Jag vill ju egentligen att bebisen ska komma innan dess, men då får jag verkligen lägga på en rem om filten ska bli färdig.

20140120-172738.jpg

Kommentera

