Hej 2014!

Om jag skulle ta och försöka liva upp den här bloggen lite så kan jag ju inte börja det nya året med en inläggsfri dag.

Igår så firade vi ut det gamla dassiga året 2013 i trädgårdsstaden i Skövde, närmare bestämt hemma hos Fredrik och Carolina. Anna, Johan, Loui, Kjell och Emma var också med. Det var en mycket lyckad afton fylld med god mat och kolsyrat smaksatt vatten(inte alls avis på ölen, förrättsvinet, rödvinet, bubblet, avecen och drinkarna som de andra drack.)

Något jag vill ta med mig från 2013 in i 2014 är den för-förrätt som värdparet bjöd på igår. Nämligen smördegsinbakad brieost med rostade valnötter och honung. Det var så fantastiskt gott och det får man dessutom äta som gravid eftersom osten blivit upphettad.

Så idag välkomnade vi år 2014 med ytterligare lite brie inbakat i smördeg framför ett missat avsnitt av På spåret.
20140101-221835.jpg

Det var också idag som vi kom hem till Gråbo från en lång julsemester hem-hemma. Det känns alltid skönt att få krypa ner i sin egen säng.

I morrn bär det av till frisören. Det är en av punkterna på min att-göra-lista innan bebisen anländer. Check!

Kommentera

