Baby shower

Inte trodde jag att jag och bebisen i magen skulle bli så ompysslade och omhändertagna en sketen fredag. Men oj så fel jag hade. När jag och Didde svängde in på vår lilla väg så möttes vi av tända marschaller och ett mystiskt nedsläckt hus. När vi parkerat så möttes vi upp av syster Emma, hennes fästman Marcus och Didriks kusin Vincent samt svägerskan Elina. Strax efter anlände även mamma, pappa och bror Niklas.

Dukat bord, tvättlinor med söta små kläder till bebisen, flaggspel, pom-poms och presenter uppenbarade sig för oss.

En läcker måltid, lekar och en väldigt god och vacker tårta var delar av kvällen.

Jag, Didde och bebisen är mycket nöjda med hur denna vecka avslutades med en superb fredagskväll.

Tack familjen och framförallt syster Emma som planerat och pysslat så fint.

20131122-212130.jpg

20131122-212143.jpg

20131122-212151.jpg

Kommentera

