Kom-i-håg-moln

I lördags hade vi barnvakt, Elina var här och underhöll Didrik. Då passade jag och Macke på att greja lite. Ett av mina projekt hann jag bara bli halvfärdig med, så det får jag berätta om senare. Men ett litet pysselprojekt som jag länge haft i huvudet blev i princip klart, förutom den sista lilla delen som knöts fast idag.

Jag sågade nämligen ut och målade två griffeltavlor. Inspirationen kanske inte var på topp när jag kom på formen moln och hjärta(!?), men man måste ju börja någonstans. Idag var de redo att användas så snöret knöts fast och jag testade min vita griffeltavlepenna.

Vad sägs?

20131119-195638.jpg

Kommentera

