Ny lur

För två år sedan var jag gravid och illamående när jag gick en ny lur i handen. Den höll mig sällskap genom sjukskrivning, flytt till hus, förlossning och föräldraledighet. Den fick jobba på bra under dessa år vill jag lova.

Så nu två år senare, gravid och snart dags för föräldraledighet igen, så har jag förberett mig med iPhones senaste lur. Lite mer utrymme den här gången, för jag har nu lärt mig att det är väldigt roligt att fotografera sitt barn och mindre roligt att flytta över bilderna till datorn.

Nu kör vi!

20131111-181430.jpg

Kommentera

