Härliga vardagssnurr

Jaha, då var vardagen här igen. Efter en sommar i soffläge så var den delvis efterlängtad, men det krävs lite övning för det är en ny typ av vardag. Både jag och Macke arbetar 100%, vår lilla stjärna går på föris, Macke reser lite i jobbet emellanåt och besök hos mvc ska pusslas in däremellan.

Den nya vardagen ger inte så mycket tid över till annat, så som att blogga. Men jag vill ju inte heller svika mina knappt 10 läsare. =) Så här kommer en kort uppdatering.

Jag har gjort fina fynd på Netto. Där måste man hålla koll.

20131001-202911.jpg

Satsumas, doften får mig att längta till jul. Det är så mysigt att tända ljus, ljusstakar och stjärnor, gå på julmarknader och fundera på vad man ska köpa i julklapp till sin familj.

Förra lördagen var det dags för fruhippa för Malin. Det var en välplanerad dag med roliga aktiviteter med schlagertema. Hoppas Malin var nöjd!

20131001-203348.jpg

Jag har fyndat även på den begagnade marknaden. I helgen besökte jag 2 barnmarknader och hittade en del mammakläder till mig, kläder och leksaker till Didrik och lite söta plagg till vår nästa unge. Jag är nöjd!

20131001-203713.jpg

Oj, nu är klockan 20:39 och jag är så trött så jag börjar se i kors. Gonatt!

Kommentera

