Hatade gravidkilon

När jag var gravid med Didrik så gick jag upp 27 kg. DET FÅR INTE HÄNDA IGEN! När jag började må bättre efter förra omgången av illamående tyckte jag att jag förtjänade både det ena och det andra(det gjorde jag väl iofs) men jag fick verkligen kämpa för att gå ner alla de där kilona igen. När jag nästan var i mål så blev jag gravid igen, suck =).

Jag ska absolut inte banta, det är inte min grej, men jag ska hålla koll på min vikt och vad jag stoppar i mig, jag ska också försöka röra på mig lite mer. Det är inte så svårt när man mår illa och inget smakar gott, detta börjar gälla när jag är mitt gamla vanliga jag igen. Förhoppningsvis ganska snart!

Här är en bild från i helgen, kalasklädd, och en bild som är tagen 1 månad innan Didrik kom.

20130812-102023.jpg

Kommentera

