Niklas ❤ Elina 20 juli 2013

Sommaren har kanske inte riktigt blivit som jag jag hade tänkt mig vad gäller utflykter och aktiviteter. Men ett evenemang som man inte kan missa trots illamående är ju sin brors bröllop.

Så i helgen fick vi den stora äran att dela Niklas och Elinas stora dag med dem, deras familjer och vänner.

Det var en vacker vigsel i Skellefteå landskyrka med efterföljande middag på Solvik, beläget strax norr om Skellefteå.
20130725-163947.jpg
Lokalen var så fint dukad och det bjöds på god mat och dryck. Mina syskon var toastmasters och de skötte sig galant.

Middagen kryddades med rörande tal och lite busiga lekar. Sedan dansade brudparet så fint till Robbie Williams låt ”You know me”.

20130725-164650.jpg
Den ljusa kvällen avslutades med dans och thailändska lyktor.

Min pysselsjäl vill lyfta några extra roliga delar från bröllopet. (Man kan skymta allting på bilderna)
*Lappen med kärlek på toalettdörren gillade jag starkt.
*Vimplarna/flaggspelen gjorda av gamla virkade dukar var superfina.
*Gästträdet blev jättefint och blir nog ett roligt minne från dagen.

Ett mycket vackert par och en mycket lyckad dag/kväll.

20130725-164820.jpg

2 thoughts on “Niklas ❤ Elina 20 juli 2013

  1. Så fina bilder ni tagit! Vi är så tacksamma att ni kom så långt för vår skull, speciellt du med illamåendet! Vilken underbar dag det var, men skönt att det är över….jag är glad att äntligen vara gift 🙂

Kommentera

