Här skulle det vara ett hyllningsinlägg

Jag önskar att jag hade orkat leta upp massa bilder och skrivit en asfintext om vår fantastike son som fyller 1 år i morgon. Men…
…hela familjen är här på besök för att fira Didde i morgon samt medverka på Elinas möhippa och Niklas svensexa som hålls i detta nu. Till följd av familjebesöket delar jag nu rum med en snorig, snart,1-åring, på en tältsäng! Jag ligger och funderar på om vi hinner få ihop allt till kalaset i morgon. Jag hoppas även att min krasslighet, som har segat ner mig ganska rejält, snart ska lägga sig.

Pjuh! Så när ni nu vet varför inlägget inte finns så kan jag med gott samvete be er att blunda och se min blogg framför er, den innehåller massa fina bilder och en vacker hyllningstext.

Ok jag bjuder på en bild för att sätta igång er fantasi.

Godnatt!

20130615-222242.jpg

Kommentera

