Avslutning på maj och fotoutmaningen

Maj är slut och så också fotoutmaningen. Jag trodde att den skulle hjälpa mig att fixa ett inlägg per dag och också lite inspiration. Det har varit jättekul att få tänka till och kika på hur andra tolkat samma tema, men det blev också en press och det kändes jobbigt när jag halkade efter. Jag var inte alltid i tid men jag har tolkat månadens samtliga tema och här kommer de sista.

27 maj – porslin
En av mina absoluta favoriter i porslin här hemma är min rosa ostronskål från Mateus.

20130601-173451.jpg
28 maj – förälskelse
Denna bilden får representera min förälskelse i vårt hus och vår underbara trädgård. Här får man njuta av underbart morgonljus!

20130601-173926.jpg
29 maj – ballonger
ICA Maxi fyller 20 år i år och kontoret är fyllt av skyltar med ballonger i härliga färger.

20130601-174059.jpg
30 maj – i framtiden
Jag ser ljust på framtiden men det är svårt att foto. Jag bjuder på en bild på platsen för vårt byggprojekt som ska starta inom en snar framtid. Ett trädäck vid dammen.

20130601-174547.jpg
31 maj – här är jag
Här är jag, fredagsfin och allt!

20130601-174926.jpg

Kommentera

