Uppsamlingsheat #fotoutmaningmaj2013

Helgen har varit fullspäckad med aktiviteter med hela min familj som var på besök. Så här kommer en uppsamling av de senaste dagarnas bidrag i #fotoutmaningmaj2013.

18 maj – morgonljus
20130520-213510.jpg En gammal bild på morgonljuset som faller över min arbetsplats.

19 maj – minns
20130520-213708.jpg Jag minns dagen då vi fick se Didrik för första gången. Fotad i magen!

20 maj – nära hjärtat
20130520-214002.jpg Nära hjärtat idag, där hade jag mitt rosa glassmycke som jag köpt på riddarveckan i Hova för några år sedan. Jag hade glömt att jag hade det och hittade det av en slump.

Kommentera

