Shit vilket flow

Jisses, jag var helt opepp på vägen till spåret. Mitt mål var ändå att klara mig upp för den jobbiga backen på mitten där vi normalt behöver gå. Vi klarade det och det kändes bra, när vi närmar oss slutet så frågar jag om vi ska spurta, då visar det sig att Malin hade ett annat mål, två varv! Men vi fixade det, kom dessutom upp för backen på varv nummer två också. Vilket flow! För första gången känner jag mig övertygad om att vi kommer klara blodomloppet om 3 veckor.

20130514-212231.jpgJag har ju blivit så dålig på att blogga så jag får riva av gårdagens och dagens tema på fotoutmaningen i ett och samma inlägg.

Kvällen
20130514-212502.jpg Så här såg det ut i går kväll när jag tog igen mig i soffan efter att Didrik somnat.

Rofyllt
20130514-212545.jpg
Rullgardinen är nerdragen och Didrik ligger i min famn och slukar välling. Vi sitter i fåtöljen i hans rum, det är nära till sängen när han är färdig. Det är rofyllt!

2 thoughts on “Shit vilket flow

  1. Men shit vad duktiga ni är!! Sprang ni 2×2,5 kn alltså, eller hur långt är varvet?
    Bra jobbat tjejer!!

Kommentera

