Mina bloggtips

Innan jag blev föräldraledig så läste jag inga bloggar. Men det har ändrat sig. I min RSS-läsare har jag 13 bloggar som jag automatiskt får uppdateringar på. Några skriver inte så mycket och några är riktigt flitiga. En del läser jag för att få pysselinspiration, en del för att få skratt, en del för att det är folk jag känner och är nyfiken på vad de gör.

Mina favoriter är i alla fall.
Spiderchick– En gammal arbetskollega som, på ett humoristiskt och ärligt sätt, beskriver hur det är att vara mamma. Rekommenderas varmt!

Livet i Gråbo– Min nyfunna vän som berättar om sitt liv här i Gråbo, och vi har många gemensamma nämnare som gör att våra liv påminner om varandras. Skön blogg!

Pastill– Jag blev så himla glad när jag hittade denna bloggen, den är nämligen fullsmockad med roliga pyssel och gör-det-självidéer, här kan man få både tips och inspiration om man känner att det kliar i pysseltarmen.

Ingen vanlig dag – Denna bloggen innehåller så enormt fina foton och varma och kärleksfulla texter. #fotoutmaningmaj2013 kommer också härifrån.

Det var mina favoriter.

20130512-220100.jpg

Kommentera

