Nära och om jag vore en färg

Ibland får jag inte riktigt dagarna att gå ihop och då får jag helt enkelt slå ihop inläggen. Gårdagens tema på #fotoutmaningmaj2013 var nära. Mitt bildbidrag får bli en bild på de två personerna som står mig närmast. Mina favoritkillar Markus och Didrik.

20130509-211851.jpg
Dagens tema är om jag vore en färg. Det var jättesvårt. Jag känner mig inte som någon självklar färg, jag himlar många färger. Men om jag hade blivit tvungen att välja just idag då hade jag nog fått säga rosa, mest för att jag älskar färgen på mina nya springskor. Och det är så sött när Didde använder sig av rosa

20130509-212143.jpg

Kommentera

