Spänning på kontoret

Idag var min bordsgranne på kontoret borta på tjänsteresa. Då passade jag på att flytta över alla hennes grejer till mitt skrivbord och så tog jag fullkomligt över hennes arbetsplats. Jag känner mig helt galen.

I och för sig hade vi kommit överens om bytet och själva flytten var ju bara ca 1,5 meter. Allting ser precis likadant ut på min nya plats, även pimpningen från förra veckan. Det är skönt när det händer något spännande på jobbet!

20130410-194859.jpg

One thought on “Spänning på kontoret

Kommentera

