Besvikelse

Idag skulle jag ge mig ut i elljusspåret och jogga?! Macke och Didde skulle göra mig sällskap och promenera en sväng under tiden.

Redan i bilen frågar jag Macke om han är stolt över mig för den prestation som jag snart ska utföra. Bilresan till spåret tar kanske 5 minuter och efter 4,5 min kaskadspyr Didde över hela sig och det är bara att vända bilen och köra hem igen.

Joggprestationen byttes mot en bit kladdkaka. Besvikelsen är total!

Men nu myser vi i soffan till en film, det är inte fel.

20130404-211212.jpg

3 thoughts on “Besvikelse

Kommentera

