Mars

Jag trodde det skulle bli omöjligt att minska i vikt under mars månad eftersom jag gick in i den med låga siffror tack vare en magsjuka. Men en ny släng av magsjuka hjälpte mig igenom påsken och jag fick ett minusresultat även i mars.

20130402-193448.jpgMorgonens vägning visade att jag har gått ner 10 kg sedan jag började kämpa med mina extrakilon i augusti förra året. Det känns väldigt bra. Får se hur det går nu när jag börjar arbeta.

20130402-195643.jpg

One thought on “Mars

Kommentera

