Påskpresent

Min Macke alltså, han är ju för bra. Igår fick jag en påskpresent av honom.

Okej, det kanske är så att jag tycker att alla anledningar att fira är värda att fira, och det kanske är så att jag gav Macke ett skitstort påskägg och sa till honom att fylla det. (Men det var ett tag sen och jag trodde inte han skulle minnas.)

Ägget innehöll lite garn och annat smått från stoff och stil, mandelägg och en jätterolig högtalare till min mobil. Tack älskling!

20130328-073029.jpg
Den lilla söta högtalaren är gjord i gummi och fördubblar volymen genom sin lilla tratt

20130328-080036.jpg

Kommentera

