Hej då dag-tv!

Nu är det påsk och det ska firas med våra familjer. På tisdag är det dags för mig att börja arbeta igen. Det innebär att den sista ensamma dagen med Didrik har passerat. Sorgligt. Jag hade tänkt att vi skulle inviga de nya utemöblerna i solen. I stället fick det bli innehäng med en febrig liten kille de sista dagarna.

Detta innebär också att det är slut med dag-tv för min del. Tv-tittandet på dagtid har i och för sig varit begränsat till 2 avsnitt hem till gården per dag.

Nu får jag hitta andra stunder att se på mitt favoritprogram. I bilen är ett alternativ, dock inte när jag själv kör. =)

20130328-153414.jpg

Kommentera

