Dags att trappa ner

Inom kort ska jag börja jobba igen, det ska bli jätteskoj, men jag kommer så klart sakna min lille kille. Kanske inte så konstigt eftersom jag har spenderat nästan alla dagar med honom de senaste 9 månaderna.

Om jag tyckt att jag har haft för lite att blogga om vissa dagar här hemma så blir det väl knappast mer när jag jobbar. Dags att börja trappa ner på bloggandet.

Idag har vi besökt babyöppet och där raggade vi upp några gäster hem, tack Malin och Oliver för trevligt sällskap.

20130319-160019.jpg

Kommentera

