Födelsedag del 2

Min födelsedag fortsatte att vara rolig igår.
Macke kom hem ganska tidigt för att följa med på babysim, där han och Didde dök och höll sig i kanten.

Jag ville åka och shoppa och det fick jag så klart eftersom det var min dag. Så vi åkte till Allum efter babysimmet. Jag hittade dock inget till mig själv utan bara till vår lille kille. Shoppingturen avslutades på Maxi där jag fick välja vad vi skulle äta på kvällen. Jag valde potatisgratäng och kycklingspett från delikatessen. Det slank även ner en påse kinapuffar.

Väl hemma står det en överraskning i ljuslyktan. Våra Gråbokompisar Malin, Niklas och Oliver hade lämnat en flaska bubbelrosé!

Middag framför några avsnitt Sopranos med Macke var en bra avslutning på min dag.

20130313-081029.jpg

Kommentera

